احتمال توقف خط تولید دوربین های دیجیتال سامسونگ

سامسونگ احتمالا خط تولید دوربین‌های دیجیتال‌اش را متوقف می‌کند

براساس اخبار منتشر شده در منابع کره‌ای، سامسونگ می‌خواهد بخش تجاری دوربین‌های دیجیتال‌اش را تعطیل کند.

مشخص نیست که آیا سامسونگ، واحد دوربین دیجیتال را در آینده، دوباره راه‌اندازی خواهد کرد.

شرکت بزرگ سامسونگ در تولید محصولات متنوعی مثل تلفن هوشمند، تبلت، لوازم خانگی و تلویزیون پیشتاز است و تاکنون هیچ نشانه‌ای از عقب نشینی این شرکت وجود نداشته.

براساس خبری که در نشریه‌ی خبری کره‌ای منتشر شده، سامسونگ می‌خواهد بخش دوربین‌های دیجیتال‌اش را متوقف کند و کارمندان این واحد را در واحدهای پزشکی، اپتیکال و گوشی هوشمند به کار خواهد گرفت. شاید علت این موضوع تحقیق و توسعه باشد تا تصویربرداری در این صنایع، بهبود یابد. مشخص نیست که آیا سامسونگ، واحد دوربین دیجیتال را در آینده، دوباره راه‌اندازی خواهد کرد یا اینکه کلا این صنعت را کنار خواهد گذاشت.

به‌نظر می‌رسد که این تصمیم فقط شامل دوربین‌های بی‌ آینه می‌شود، زیرا در آن خبر کلمات «بی‌‌ آینه» و «NX200» به چشم می‌خورد. وب‌سایت SamsungCamera.com که ماه‌هاست به‌روزرسانی نشده، فقط دوربین‌های بی آینه را درج کرده است.

در این مقاله‌ی خبری اشاره شده: “…برای رشد دوربین‌های گوشی‌های هوشمند، و همچنین دوربین‌های دیجیتالی بالارده.” که برنامه‌های سامسونگ را برای ارتقای حسگر دوربین‌های DSLR نشان می‌دهد. این احتمال وجود دارد که سامسونگ یک یا دو سال از صنعت دوربین دیجیتال فاصله بگیرد تا برای رقابت بهتر با سونی، کانن، نیکون و کوداک بهتر آماده شود. اما بازگشت به عرصه‌ی دوربین دیجیتال بدون داشتن هیچ سهمی در بازار بسیار سخت خواهد بود.

منبع: SamMobile

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*