پادشاهان اینستاگرام در ایران چه کسانی هستند و چقدر درآمد دارند؟

آمارهای رسمی نشان می‌دهد شبکه اجتماعی اینستاگرام بالغ بر ۷۰۰ میلیون کاربر در جهان و حدود ۲۰ میلیون کاربر در ایران دارد. ۲۰ میلیون کاربری که روزانه به طور متوسط ۱۲ دقیقه و ۵۱۱ ثانیه از وقت خود را در این شبکه اجتماعی سپری می‌کنند.

اینستاگرام می‌تواند پیشنهادی وسوسه کننده برای تبلیغات کم هزینه هر کسب و کاری باشد و در این زمینه چه کسانی بهتر از اینفلوئنسرها؟ در این گزارش به معرفی ۹ تن از اینفلوئنسرهای ایرانی، زمینه فعالیت آن‌ها و میزان درآمد آن‌ها از هر یک از پست‌های اینستاگرام می‌پردازیم.

محمد امین کریم پور  | mohamadaminkarimpor | حوزه کاری: طنزپرداز | تعداد فالوور: ۱٫۶ میلیون نفر | قیمت هر پست اینستاگرام ویدئو: ۸ میلیون تومان

محسن ایزی | iz.mohsen | حوزه کاری: طنزپرداز | تعداد فالوور: ۱٫۲ میلیون نفر | قیمت هر پست اینستاگرام ویدئو: ۶ میلیون تومان

عرفان علیرضایی | erfanalirezai | حوزه کاری: طنزپرداز | تعداد فالوور: ۱٫۱ میلیون نفر | قیمت هر پست اینستاگرام ویدئو |  ۶ میلیون تومان

شبنم شاهرخی | shabnamshahrokhi | حوزه کاری: ورزش | تعداد فالوور: ۴۵۲ هزار نفر | قیمت هر پست اینستاگرام: ۱۶ میلیون تومان

سید احمد معین شیرازى | picassomo | حوزه کاری: ورزشکار | تعداد فالوور: ۲۲۶ هزار نفر | قیمت هر پست اینستاگرام: ۱۶ میلیون تومان

صبا صفری | sabaasafari | حوزه کاری: سبک زندگی | تعداد فالوور: ۱۹۸ هزار نفر | هر پست event اینستاگرام: ۵ میلیون تومان

بهار اسلامی | fashionsandwichbybahar | حوزه کاری: مد و پوشاک | تعداد فالوور: ۱۵۳ هزار نفر | قیمت هر پست event اینستاگرام: ۳ میلیون تومان

شهرزاد آسمی | shaziasm | حوزه کاری: سبک زندگی | تعداد فالوور: ۱۰۰ هزار نفر | قیمت هر پست اینستاگرام: ۱٫۵ میلیون تومان

محمدرضا ماندنی | maandani | حوزه کاری: عکاسی | تعداد فالوور: ۹۴ هزار نفر | قیمت هر پست اینستاگرام: ۲ میلیون تومان

نمودار زیر رابطه بین تعداد فالوورهای هر یک از این ۹ اینفلوئسر و قیمت هر پست وی را نشان می دهد. در این تصویر، نمودار میله‌ای به همراه اعداد سمت راست، مربوط به قیمت هر پست اینستاگرام و نمودار خطی به همراه اعداد سمت چپ نیز نشان دهنده تعداد فالوورها هستند.

780316_635

آکادمی فروش نوشته همانطور که مشخص است، به جز شبنم شاهرخی و معین شیرازی رابطه بین قیمت و تعداد فالوورهای تا حدودی رابطه‌ای معنادار است. با کاهش تعداد فالوورها، هزینه تبلیغات نیز کاهش پیدا می‌کند. در مورد شاهرخی و شیرازی نیز احتمالا این تفاوت قیمت با سایرین به دلیل شهرت آنها در زمینه ورزشی و در ابعاد بین المللی است.

اگر احساس می کنید این اعداد و ارقام شما را نیز آزار می دهد، ۲ پیشنهاد برای شما دارم: یا آن ها را آنفالوو کنید تا فالوورهایشان کم شود و دیگر نتوانند این چنین درآمدهایی داشته باشند و یا اینکه برای خود فالوور جمع کرده و خود را تبدیل به یک اینفلوئنسر کنید.

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

2 نظر

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*